Samorządowa Marka Roku

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Aktualności

Zamknij

Aktualności

  • Zamówienia publiczne w dobie elektronizacji - seminarium 4 czerwca 2019

    Zapraszamy na seminarium pt.: "Zamówienia publiczne w dobie elektronizacji" które odbędzie się 4 czerwca 2019 r., w Warszawie, w centrum szkoleniowym Sienna Training Center, mieszczącym się przy ul. Siennej 73.

    Więcej…  
  • Samorządy podatne na ataki hakerów

    Systemy informatyczne i dane gromadzone przez urzędy samorządowe są słabo chronione i podatne na ataki hakerskie - wynika z raportu NIK na temat zarządzania bezpieczeństwem informacji w jednostkach samorządu terytorialnego. Izba apeluje m.in. do wojewodów o więcej kontroli w urzędach gmin i starostw w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji dla systemów teleinformatycznych oraz rejestrów publicznych.

    Więcej…  
  • Progresja podatkowa wzrośnie, ale niewiele

    Rząd wyda 10 mld zł na reformę, która ma obniżyć klin podatkowy dla najsłabiej zarabiających. W efekcie jednak wciąż będziemy wśród krajów z małymi różnicami obciążeń. Klin podatkowy w Polsce, czyli różnica między kosztami zatrudniania (wynagrodzenie netto, podatek i różne składki) a tym, co pracownik dostaje do ręki, nie jest wielki na tle innych krajów. Ale wyróżnia nas to, że klin jest praktycznie płaski. To znaczy, że relatywna wysokość obciążeń nałożonych na niskie zarobki jest prawie taka sama jak na wyższe płace. W 2018 r. było to odpowiednio 35,1 proc. i 36,3 proc. – wynika z danych OECD. Różnica w klinie wynosiła zaledwie 1,2 pkt proc.

    Więcej…  
  • Od 18 kwietnia zaczną obowiązywać e-faktury

    Oszczędność czasu, pieniędzy i środowiska, zmniejszenie liczby zatorów płatniczych oraz fałszywych faktur w obiegu – to tylko niektóre korzyści z e-fakturowania.

    Więcej…  

POTOd kilku lat Polska Organizacja Turystyczna jest Patronem Honorowym Programu Samorządowa Marka Roku, dlatego też chcemy nieco przybliżyć Państwu  jej działalność.

Polska Organizacja Turystyczna jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Jest agencją rządową wspierającą podmioty, które zajmują się turystyką. Celem POT jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej prowadzone są zarówno w kraju jak i za granicą. W celu wzmocnienia wizerunku polskiego produktu turystycznego POT współpracuje z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. W ramach tej współpracy organizowany jest szereg kampanii, liczne imprezy promocyjne, seminaria, szkolenia a także druk wydawnictw promocyjnych o Polsce, które ukazują się w 12 językach. W ramach utworzonych konsorcjów produktowych promowana jest turystyka aktywna, uzdrowiskowa, biznesowa, kulinarna i wiejska. Zapraszani są do Polski zagraniczni dziennikarze i touroperatorzy, czego efektem są liczne artykuły o Polsce w zagranicznych mediach. Wiedza o tendencjach na światowym rynku turystycznym pozwala POT wyznaczać priorytety w polskiej turystyce.

Zapewniamy, że będziemy jeszcze Państwa zapoznawać z działalnością Polskiej Organizacji Turystycznej.